joi, 3 mai 2007

PAGINA DE JURNAL




21.04.2007 DRAGA JURNALULE, Astazi am avut o zi interesanta,la scoala am avut orele care imi plac mult iar dupa ore am fost la un vernisaj de fotografie.Vernisajul a avut loc la Casa de Cultura Mihail Ursachi din Parcul Copou.Vernisajul sa intitulat "FESTIVALUL PAMANTULUI",expozitia fiind facuta in scopuri caritabile si prezentand fotografii din natura referitoare la pamant,cu diverse tematici.Cu toate ca erau fotografii facute de amatori dar si de profesionisti mi s-au parut foarte frumoase si interesante.Mi-au placut foarte mult pentru ca am avut posibilitatea sa admir imagini din diferite locuri ale Romaniei.Fotografiile au fost afisate pe postere care au reprezentat expozitia.Mi -a placut in mod deosebit deoarece expozitia a fost su cerul liber,in parc.Acest mod de prezentare este foarte impresionant deoarece orcine era in parc avea posibilitatea sa admire frumoasele poze.Cred ca orcine a admirat aceste fotografii a putut admira cat de frumos,interesant si mirific poate fi lumea care ne inconjoara,ce peisaje minunate exista si ca avem posibilitatea de-a cunoaste tainele pamantului,a universului...
Get your own Slide Show!

Niciun comentariu: